Gala e-Commerce Polska awards oraz Dyrektor e-Commerce Roku 2020

24 września 2020 w Warszawie odbyła się uroczysta Gala e-Commerce Polska awards oraz Dyrektor e-Commerce Roku 2020.Organizatorem konkursu i gali jest Izba Gospodarki Elektronicznej, a zgłoszone firmy oceniało Jury złożone z ekspertów branży e-commerce. Statuetki trafiły do podmiotów wyróżniających się wizją, innowacyjnym myśleniem i przede wszystkim sukcesami e-biznesowymi.
Tegoroczna edycja została poszerzona o nowe kategorie:
● e-commerce: Best e-commerce B2B, Best e-commerce retailer oraz Best in CSR,
● e-usługi: Best technology for e-commerce,
● e-finanse: Best banking implementation.
Główną nagrodę Best In otrzymało InPost. Laureatami tegorocznej edycji są m.in.: eobuwie.pl, Decathlon, CCC, Answear.com,
Partnerami konkursu oraz gali e-Commerce Polska awards 2020 są Allegro oraz Przelewy24.
Na rozdaniu nagród spotkali się przedstawiciele największych i najważniejszych podmiotów działających w obszarze e-commerce w Polsce. Przedstawiciele Fundacji Kobiety e-biznesu zostali zaproszeni na Galę. Anna Heimberger, Prezes Fundacji z wielką przyjemnością wręczyła nagrodę w kategorii „Think of the box”, którą otrzymał Dyrektor e-commerce Empik Group Szymon Bujalski.
Staramy się jako Fundacja być zawsze w centrum wydarzeń, które związane są z rozwojem i docenianiem osiągnięć w obszarze e-biznesu. Przyglądamy się i obserwujemy innowacje, tak aby dzielić się wiedzą i wspierać członków i Partnerów Fundacji.
Wszystkim Laureatom gratulujemy nagród i życzymy wielu sukcesów, kolejnych spektakularnych osiągnięć w e-commerce.
Grand Prix Dyrektor e-commerce Roku 2020 otrzymał Jakub Gierszyński
ZWYCIĘZCY KONKURSU e-Commerce Polska awards 2020
KATEGORIE DLA PODMIOTÓW E-COMMERCE
Best on mobile – podmioty średnie i duże:
Sephora.pl
Design & Usability – podmioty małe:
Pentel.pl
Design & Usability – podmioty średnie i duże:
Fly.pl
Best e-Commerce Retailer – podmioty średnie i duże:
CCC
Best in CSR – podmioty średnie i duże:
Answear.com
Best e-Commerce B2B – podmioty średnie i duże:
TIM S.A.
Best in Omnichannel – podmioty średnie i duże:
Decathlon.pl
Best in cross-border – podmioty średnie i duże:
eobuwie.pl
Breaking the doubts – podmioty małe:
IcenRoll.pl
Breaking the doubts – podmioty średnie i duże:
SAVICKI.pl
Think out of the box – podmioty średnie i duże:
Empik.com
KATEGORIE DLA E-USŁUG
Best logistic tool:
InPost
Best marketing tool:
Semahead
Best tool for e-commerce:
VUEL
Best technology for e-commerce:
Wearfits
KATEGORIE E-FINANSE
Best e-payment solution:
Currency One
Best e-banking implementation:
BNP Paribas
Best online insurer:
Vienna Life
BEST IN:
InPost
Więcej informacji o konkursie znajduje się również na stronie: https://ecpawards.pl/
Audyt nad przebiegiem konkursu sprawowała Kancelaria Lubasz i wspólnicy.